Wanneer onze kinderen op het punt staan om na acht jaar uit de Carrousel te stappen en de wijde wereld van het voortgezet onderwijs in te gaan, dan zien we kinderen die vertrouwen hebben in zichzelf en in de toekomst. Carrouselkinderen zijn zelfstandig, sociaal, creatief en ze durven te ondernemen. Met elkaar hebben we geleerd om te onderzoeken, samen te werken, te luisteren naar elkaar, problemen op te lossen (zélfs in staat te zijn compromissen te sluiten) en om je te verplaatsen in een ander. Onze kinderen zijn gewend aan het spreken voor een groep door de vele presentaties die ze van jongs af aan geven aan elkaar. Bovendien staan ze regelmatig op het podium. Dit zorgt er voor dat ze een natuurlijke zelfverzekerdheid ontwikkelen en sterk in hun schoenen staan.

Iedereen is uniek en hoort erbij!