Gaat uw kind voor het eerst naar school?

U kunt uw kind aanmelden via onderstaand formulier om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek met de directeur en een rondleiding door leerlingen. Dit duurt in totaal ongeveer een uur en is bij voorkeur op een ochtend.  Wij nodigen jullie de ochtend uit zodat u als ouder kan zien hoe wij op de Carrousel werken en spelen.

De algemene informatie over het aanmelden van uw kind vindt u hier. U kunt een afspraak maken via onderstaand formulier of per mail: info.carrousel@stichtingklasse.nl

De ingevulde gegevens mogen worden verwerkt om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Lees ons privacybeleid voor meer informatie.

Officiële inschrijving

Officiële inschrijving op de Carrousel wanneer:

• Een oriënterend gesprek heeft plaats gevonden.
  • De Carrousel schriftelijk heeft bevestigd dat er plaats is voor de leerling, mede gebaseerd op de uitkomsten van het onderzoek a.d.h.v. ons Schoolondersteuningsprofiel.
  • Het inschrijfformulier door beide ouders is ondertekend.
  • In de maand mei krijgen ouders een email om voorkeur voor overblijfdagen op te geven voor het schooljaar dat hun zoon/dochter start.

Indien uw kind(eren) al bij ons op school  zitten, is het niet noodzakelijk om een afspraak te maken. U kunt voor broertjes/ zusjes een aanmeldingsformulier ophalen bij de administratie, of mailen naar info.carrousel@stichtingklasse.nl voor  het toesturen van een aanmeldingsformulier.

Informatieavonden

Informatieavonden zijn vooral bedoeld voor ouders van een zoon of dochter die dit schooljaar start op de Carrousel. Op deze avond geven wij veel informatie over wat er allemaal staat te gebeuren en hebben de ouders gelegenheid om vragen te stellen.